وصيت نامة برادر شهيد محمّد طاهر فتحي نيا

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 2611
بازدید سال : 6163
بازدید کلی : 68796

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 7 / 9 / 1392
نظرات

 

 «بسـم الله الرحمـن الرحيـم»
 
وصيت نامة برادر شهيد محمّد طاهر فتحي  نيا
برادر شهید محمدطاهر فتحی نیا
((احسب الناس ان يتركوا ان يقولوا امنا وهم لا يفتنون ))
آيا مردم گمان كرده اند كه رها مي شوند بعد از اينكه بگويند ايمان آورديم  و آزمايش نمي شوند .
اين نوشتن بخاطر  خواندني تنها نه احساساتي برخورد كردن است اميد است كه خداوند تبارك و تعالي كه عميقاً به آن نگريسته شود به قول حضرت علي (ع) دنيا در نظر من از آب بيني بز ماده هم پست تر است ديگر باين نمي ماند كه انسان به آن چسبيده و خداوند را رها سازد اين اصل دشمني است بايد براي اينكه قلب از ايمان پر شود دل از دنيا بر كند اگر دل از آن بريده نشد ايمان به نزديكي قلب هم نخواهد رسيد استاد مطهري هم مي فرمايد دنيا شما را گول نمي زند شما گول دنيا را نخوريد تمام آنچه كه تحت اخلاقي است و بخصوص رهنمودهاي نهج البلاغه همه براي كساني است كه در حكومت اسلامي مسؤليت دارند . بدانيد به قول امام سجاد (ع) دنيا از بين رفتني است و آخرت بسوي ما مي آيد هر كدام فرزنداني دارد ما بايد از فرزندان آخرت باشيم  .
سرانجام دنياي هر كس چند متر پارچة سفيد است و دو زميني كه گود مي شود .پس مواظب باشيد تا جلوي چشمان شما را نگيرد و كرتان نسازد زبانتان را از حرف حق باز ندارد در هر كاري حزب الهي برخورد كنيد چون نياز جامعة اسلامي به اين است كه همه در حزبي باشيم كه خداوند تشكيلاتي آن را و اساسنامة آن را در قرآن آورده است و اگر به آن وارد شود ( الا حزب الله هم الغالبون ) منافقان را سركوب كنيد حتي اگر با چهرةدوست آمده باشند كه چهرة منافقان بيشتر همين طور است به فرمودة امام امت توجه كنيد افرادي ظاهر الصلاح اسلام شناس نشوند و شما را منحرف كنند كه اگر چنين افرادي شما را بدر ببرند حزب الله تضعيف مي شود .
نه به جوهاي كاذبي كه به نفع شماست دل خون باشيد ونه به جوهاي كاذبي كه به ضرر شماست . از هيچكدام نهراسيد خط مكتبي همان صراط مستقيم را پيش روي خود قرار دهيد . اگر رضاي خدا را ملاك دهيد حقي كه هم ولو بر عليه خودتان باشد و يا دوستان و يا همسايگان يا كسي كه قدرت داشته باشد اين رضاي خداوند همه را در ديدگان آسان مي كند از ولايت فقيه پشتيباني كنيد روحانيت متعهد را هميشه راهنماي خويش بگيريد راضي نيستم منافقان و كساني كه با دولت اسلامي بد هستند يعني در نهايت با ولايت فقيه بدند چه در تشييع جنازه ام وچه در تشييع جنازه ام وچه در مراسم ديگر شركت كنند در اين مورد هم برخورد حزب الهي نمائيد چون در دنيا بديشان با من ، به حالم تاثير نداشتند  و ‎آنها (منافقان ) بايد در شهادتم عزا بگيرند نه به خاطر اينكه طاهر شهيد شده است و ناراحت شدهاند  بخاطر اينكه با شهادت  افرادي مانند طاهر بر دل ‎آنها ندا خواهد رسيد و سلاحش را بدوشخواهند گرفت و نشانه خواهند كرد آنهايي را كه با اسلام بد هستند .
از خانواده ام تشكر مي كنم كه در همه حال چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نه تنها بر سر راهم مانعي نبودند بلكه مشفق بوده اند مادرم نمي گويم گريه نكن چرا كه اگر چند روزي مرا نمي ديدي ناراحت مي شدي حال كه ديگر مرا نمي بيني مي دانم بسيار ناراحت مي شوي ولي انتضار دارم كه بسيار صبور باشي و خود را مثل مادر ساير شهدا، حساب كنيد .
ضمناً وصيتنامه ام را در حالي كه جنازه ام را در سپاه مي كذارند در جلوي سپاه بخوانيد تا بفهمند كه لباس سپاه را كه به تن كرده بودم متعهد بودم در قبالش مأموريتم را به پايان رساندم و مسئوليت را به برادران ديگر مي سپارم و آنرا يا برادر عوض بخواند و يا يكي از دوستان متعهد مكتبم بخوانند .
از حركت ناسيونا ليستي خودداري كنيد كه اگر چنين باشد ناسيو ناليستها مسلمان نيستند طالب امام جمعه باشيد كه امام جمعه مي تواند مشكلات را حل نمايد . كتابهايم را به كسي بدهيد كه مي خواهد راه فقاهت را ادامه دهد واز خانواده ام مي خواهم كه پسر برادران و پسران خواهرانم را به طلبگي و بعضي هايشان را به ارگانهاي انقلابي ، بخصوص سپاه بفرستند .
كساني كه در گناهان اسرار دارند وآنها را ترك نمي كنند بر سر قبرم نيايند منافقان كور دل پست هم حق ندارند چه به خانه مان وچه در مجالس ختم و راهپيمايي و چه در سر قبر حضور پيدا كنند .
 والسلام عليكم ورحمه الله بركاته

محمد طاهر فتحي نيا ــ   12/5/61

 


تعداد بازدید از این مطلب: 2009
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود